NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

pirmdiena, 2009. gada 21. decembris

could be wrong, but it should've been right

man ir tāds labs garastāvoklis un klases vakars bija tajā līmenī 'ļotidaudz labāk nekā cerēts'. bet tiešām bija labi. kad gāju prom, visiem teicu: mana klase ir foršāka, nekā es domāju. izbļaustīts kakls, daudz jautrības, laba garastāvokļa eksplozija un un un ir jau labi. man pat sagribējās tādu milzīgu, milzīgu party. brīvlaiks taču. ^_^
es beidzot izkāpu no negatīvuma bedres, viss taču ir tik forši, ja māk uz to skatīties, turklāt rīt ir liecības!
uz kādu laiku mana balss ir aizgājusi atvaļinājumā. Lai arī ir Ziemassvētki - klusais laiks, man sākās trakais laiks. Man vienmēr viss ir otrādi.


 Muse - Resistance ir pēdējā laika mīļākā
 It could be wrong
Could be wrong
But it should've been right
It could be wrong
Could be wrong
But let our hearts ignite


Etiķetes: