NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

pirmdiena, 2010. gada 11. janvāris

All or nothing

Es esmu atgriezusies pēc neilga pārtraukuma. Manuprāt, šinī laikā nekas nav mainījies. Tikai kopš sestdienas es vairāk klausos Coldplay, kas ir dīvaini, un vairāk klausos Three Days Grace jauno albumu. Viss atgriežas vecajās vietās.

Šogad esmu izlasījusi jau gandrīz divas grāmatas par narkomānu dzīvi. Diezgan interesanta literatūra. Esmu pusceļā pie "Mēs - Zoo stacijas bērniem", bet izlasīto grāmatu kontā ir M. Bērdžess "Kaifs". Diezgan interesanta literatūra, jo iepriekš neko tādu nebiju lasījusi. Lielos vilcienos, sižeta līnija abās grāmatās bieži krustojas, kas gan nav īsti aizraujoši, jo notikumi ir viegli paredzami, bet kā gan citādi. Runājot par aprakstu pilnību un tā saucamo literāro baudījumu "Zoo stacijas bērni" manās acīs ir pārāki, taču es vēl neesmu tikusi līdz beigām. Interesanti lasīt vispārpieņemtā viedokļa pretrunu,  ka narkotikas nav tikai sliktas un aizliegtas, bet arī to, kādu kaifu tās dod. Protams, ar visām no tā izrietošajām sekām - lauzēju, naudas iegūšanu godīgos un vairāk jau negodīgos ceļos u.c. Pēc izlasītā rodas viela pārdomām.

Coldplay - Yellow (acoustic)
Three Days Grace - World So Cold
Nirvana - Heart-Shaped Box

P.S. Man kaut kas ir nočakarējies ar blogspotu. Pavisam nejauki. Kāds var palīdzēt?

Etiķetes:

3 komentāri:

Blogger . teica...

visas tās dziesmas. paklau, varbūt man tevi nosist? nē, es pārdomāju.

2010. gada 11. janvāris 23:09  
Blogger charrlotte teica...

man ļoti ļoti nepatika zoo stacijas ērni. tur no literārās kvalitātes neatradu neko. vienīgi narkomānes baudījumu.

starp citu, jā, narkotikas sniedz ļoti augstu baudījumu, tā ka es tos cilvēkus saprotu.
bet "kaifs" mani ļoti ieinteresēja.

2010. gada 12. janvāris 10:23  
Blogger Diāna teica...

zoo stacijas bērnos ir kaut kas, kas mani saista. varbūt tas, ka daudzi man pazīstamie cilvēki ir līdzīgi grāmatas varoņiem.
neņemos spriest. pirmais iespaids maldinošs. papildināšu blogu, kad būšu izlasījusi.

2010. gada 12. janvāris 15:35  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa