NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2010. gada 1. janvāris

every little thing's gotta be just right

Paldies Dievam, visi svētki ir garām un tagad var iet gulēt bez divdesmit neizlasītām vēstulēm "laimīgu tiģergadiņu". Nu ir miers mājās. Mūsu sociālsvarīgajā portālā dr.lv esmu izlasījusi jau neskaitāmi daudz blogus par to, kam cilvēki šogad pateicas, ko novēl nākošgadam [šim] un ko viņi savās dzīvītēs šogad ir piedzīvojuši. Fantastiski, vienkārši.

Mana dzīve šajās četrpadsmit stundās nav mainījusies, un es nejūtos daudz pacilātāka, lai arī vajadzētu, jo tādu novēlējumu skaits ir mērāms ar trīs cipariem, un arī nav nekādas lielās tīģera jaudas, drīzāk jaudīgas paģiras.

Maza jaungada dāvana no valstsvīriem - brauciens st [sabiedriskajā transportā] tagad maksās 50 santīmus un 70 santīmus pie vadītāja. Fantastiski. Es vēl šodien mēģināju noskatīties Zalda Vatlera uzrunu "stiprajai un sīkstajai tautai" kura nākošgad iznīks kā tarakāni pēc tīrīšanas. Ziniet, Nila Urlakova kunga uzruna bija pārdomātāka. Kāpēc? Jo tā ilga divas minūtes, viņš pateica visu, kas cilvēkiem ir svarīgs jaunajā gadā, nevis lēsa desmit minūtes "mēs esam stipri un izdzīvosim, varbūt". Eh.

Maza jaungada dāvana no manis: (;D)
Kings of Leon - California Waiting
(Hey
California waiting
Every little thing's gotta be just right
Say
While you're tryin' to save me
Can't I get back my lonely life) 

Nickelback - Far Away
(Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand
I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up)


P.S. Rakstu arhīva sadaļa ir manāmi sašaurinājusies. patīkami.

Etiķetes: , ,

3 komentāri:

Blogger marshmallow teica...

man patīk Tavs sarkasms ^^

2010. gada 3. janvāris 19:16  
Blogger charrlotte teica...

man patīk Tavs jaunais layouts.
un es arī esmu dvīņi, un es atsakos šogad ticēt neveiksmēm. vienkārši atsakos.

turklāt šogad mani ļoti iejūsmināja visi tie foršiņie apsveikumi, ko saņēmu.
nečīksti, sarkastiskā.
bet es melotu, ja teiktu, ka tas navpievilcīgi. :)

2010. gada 3. janvāris 22:26  
Blogger Diāna teica...

beidziet, biedziet. es neesmu sarkastiska. man vienkārši patīk pasmieties.
Paldies. ^_^

2010. gada 12. janvāris 15:37  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa