NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2010. gada 12. janvāris

Par problēmam bišķiņ.

Labdien šodienā un es te esmu atkal, un šoreiz man ir ļoti praktisks jautājums

Tātad, manam bloga ir problēma. [skatīt attēlu blakus (jā, man ir foršs rokraksts)] Šodien izveidoju ledusskapi2, lai varētu apskatīties, vai arī tam būs šī pati vaina. Izrādās, ka nav. Tad kāpēc manam No Way! tagad vairs nav vienkārši izkārtojums, bet gan veidne un palaist? (un tajos nevar labot sīkrīkus un ielikt xml layout) Tas izmainījās pēc tā, ka nejauši uzspiedu 'pāriet uz klasisko veidni'. WTF.


Lai šis ieraksts nebūtu galīga gaušanās, es jums iesaku noklausīties Empire Of The Sun.

Etiķetes:

1 komentāri:

Anonymous Grāmatvedis teica...

Tā ir problēma !

2017. gada 16. maijs 08:33  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa