NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 23. maijs

I kill people.


Man pietrūkst apņēmības, aizdodiet kaut nedaudz. Un gribasspēka arī. Gribas beidzot sākt kaut ko darīt. 

Šodien es nogulēju simsonus. Nevaru beigt priecāties, ka skolā atlikusi tikai nedēļa. Man uz galda stāv plombīra saldējums, no tumbiņām skan Jon Lajoie, skatos daudz jaunas smukbildes, kuras nesen saglabāju datorā, pie pirkstiem pielipusi kaut kāda miza. Domāju, ka laiks piepildīt savus mērķus. Kaut kā nesanāk, pie velna. :/ Dīvaini, ka šodien apdedzināju pirkstu ar taisnotāju - nesāp, aizgāju uz solāriju bez krēma uz padsmit minūtēm - neapdegu. Magic happens. Mani sakoda odi vakar - tie gan niez. ;D Uzmanaties no tiem mošķiem. Man, pie velna, jānopērk jauns maks, jo pašreizējais kaitina jau ilgu laiku. Bāc. Vakar es iekārtoju vēlvienu smuku kladi. Vasarā nestrādāšu un tā pat nedaudz ir jauka sajūta, tiktiešām. Vienīgais naudas var aptrūkties. XD The fray - heartless cover ir viena no labākajām coverversijām, ko esmu dzirdējusi. 

She Wants Revenge - Rachel

Franz Ferdinand - burn this city

Jon Lajoie - everyday normal guy 2

The Killers - mr brightside

The Fray - heartless cover

PASMAIDIET!