NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

pirmdiena, 2009. gada 18. maijs

Labdien, mani sauc Diāna.


Man ir samērā daudz darāmā. Jāizlasa sešdesmit lapas literatūrā, jāsāk atkārtot gada vielu algebrā un ģeometrijā no kuras nekā nezinu, jāmācās atlikušie desmit termini bioloģijā, jāšuj audumus, jāsāk mācīties pārsimts vācu valodas darbības vārdi un jāslīpē divas dejas + jāizdomā freestyle. Principā, gaidāma ražīga nakts, ne visi ir uz rītdienu - daži arī uz trešdienu. ^^ Nice. 

Līdz es ieeju savu paziņu albumos papildinās mana mapīte `ārprāts, ne bildes`. Man tagad skan who do you think, es ēdu ananāsus, sarakstos ar Jāni, analizēju informātikas kontroldarbu... Īsāk sakot mana garā darba liste tā arī netiek vismaz par 20% pildīties (stulbs vārds), es atraku savu plānotāju, kuru biju veiksmīgi pazaudējusi hlama kaudzēs. Atlika mācīties trijas dienas. Whahahaha. Kā gāja eksāmenos visiem Jums? zinu, ka šodien bija sporta daļa. ^_^

Saldu miegu Jums!  

Etiķetes:

2 komentāri:

Blogger against me teica...

ak diāna, mana mīļummīļā diāna, tev šobrīt man jāsit pieci, jo man ir tieši tāda pati problēma un es pati protams, arī tāda esmu.

2009. gada 19. maijs 22:37  
Blogger Diāna teica...

Ak, cik labi ka viss tas ir galā, mīljum. ^^

2009. gada 21. maijs 21:16  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa