NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 17. maijs

The older I get, the better I was.

Es tikko pati sev uzvārīju pelmeņus. Es tikko sagribēju braukt ar velosipēdu uz skolu, jo tas ir tā sasodīti forši, bet man nesanāk ar laiku. rakstiet man sms, es jums atbildēsu. tagad man ir par brīvu uz visiem tīkliem. 

SKRĒJĀT ŠODIEN?

es nē.

Pašlaik (21:30) man ir pacilātums no pirkstgaliem līdz matiem. [21:02:47] es: par cilvekiem ir trīs iespaidi. pirmais, pretējs pirmajam, stabilizējies pirmais. Tas tiešām ir pierādīts, tas ir visstabilākais, ko esmu laika gaitā guvusi. Vispār, man tagad ir nogruvis akmens no sirds. Bet jūtu kā nākamais par iepriekšējām kļūdām uzguļas. Viss tik tīrs šķietumis. Es pirmo reizi esmu tik godīga. Esmu tik atklāta. Es nemeloju. Pēc izelpas ir ieelpa - pēc tumsas vienmēr būs gaisma. Šo sarunu es gaidīju mēnešiem un tikai šodien tā atnāca. Man ausīs dun viena latviešu dziesma, acis staro un mirdz, prieks, draugi, līksmojiet! Tagad es gribētu atrasties uz jumta ar saviem draugiem. Lai arī viņi ir tikai daži, par viņiem es ceļos un krītu. 

Cheers. 

Etiķetes: