NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 21. maijs

Whatever with the past has gone, The best is always yet to come.


Man ir sasodīti labs garastāvoklis, jo šodien beidzas mācības, šodien ir mana dzimšanas diena, šodien ir pēdējā diena, kad izliek atzīmes, šodien ir pirmā diena, kad man iestājas kriminālā atbildība, šodien ir pirmā diena gadā, kad man uz profila ir tā red bante. Mana istaba sasodīti smaržo visi tie ziedi, yāh. +++ Es tikko uzzināju, ka matemātikā gadā man ir astoņi, un goda vārds es gandrīz apraudājos. Šī ir viena no labākajām dienām šogad, jo es jūtu, ka viss šīgada murgs ir aiz muguras. Un vēl vakar, kad braucu mājup, es sakārtoju savas saprāta plauktus, nevaru gan teikt, ka kaut kas diži mainījies, taču es jūtu, ka vairāk kam esmu tikusi pāri. Vispār, mans rakstīšanas stils nolaižas arvien zemāk, mana pārsprieduma atzīme ir astoņi, pievelna. Vispār, man šausmīgi labs garastāvoklis ir, goda vārds, esmu starā, sasodītā. Bet to jau Jūs zinat. XD

Vispār, liels paldies Jums visiem, kas mani apsveica, pienāca klāt, pakauca ielas vidū, apķēra, kopistiski nobļāvās, skolā pasveicināja. ^_^

Winnie the Pooh: It is more fun to talk with someone who doesn't use long, difficult words but rather short, easy words like "What about lunch?"


 

Etiķetes: