NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 31. jūlijs

lost sense of control


es šodien mēgināju attaisīt alus pudeli (nē, es dzēru iesalu, nevis alu) un nobrāzu visus pirkstus un tagad tā jauki izskatās it kā es būtu sakāvusies. vakardienas harmonija ir pagalam, tagad istaba smaržo pēc vafelēm un dators dveš boyce avenue, kas vispār ir ideāla grupa. un arī man neiet vairs tik labi, lai arī nekas nav mainījies tā diži. es sevi nekad neiemācīšos saprast no objektīvās puses. un vēl man nepatīk, ka man nav apņēmības un gribas spēka. man paliek pretīgi ēdot kalmārus (nejau žāvētos, bet tādus pusdzīvos) un tas man liek vēlēties kļūt par veģetārieti. un vispār ar kristapu man kontakts ir pazudis. un arī online neviena ar ko parunāt. Ilvija prom, abas Elīnas ir prom, Kristiāna paretam parādās, bet čats nesanāk, un vēl citi, kuri lasa šo, bet es vārdos viņus nesaukšu, arī nerādās online listē. nejauki.

boyce avenue, akmansdievs. ♥♥♥♥♥ pat popsīgās dziesmas ar viņa balsi man ļoti patīk. && piano versijas ir TIK skaistas. es katru rītu klausos (man rīts ir ap diviem) un tas man uz dažiem mirkiem uzlabo garastāvokli. un šo, labā garastāvokļa mirkļu dēļ, es dzīvoju.

lai Jums pavairāk to labo garastāvokļa mirkļu. 

Etiķetes: , ,

2 komentāri:

Blogger kenga teica...

sakāvies ar alus pudeli. ;D bet kam negadās...

2009. gada 31. jūlijs 23:24  
Blogger Diāna teica...

lol, jā. ;D bet es uzvarēju tomēr.

2009. gada 1. augusts 11:24  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa