NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 28. jūlijs

summer of `09

Es jūtos vienkārši šausmīgi. Labā nozīmē. šodien pēc vergošanas apkārt kancelejas precēm un pēc 60 nosūtītām sms dažu stundu laikā, beidzot satiku Elīnu un Kristu. Hesburgers - d-lights - peldēšanās - jaunais vilnis - ūdenspīpe, labs dienas plāns. BEIDZOT. pēc divu mēnešu atturībniecības no alkohola (alus neskaitās) & jebkura veida plaušu piesārņošanas es sapīpējos līdz baltajām pelītēm. Pilnīgi nopietni. Man tik slikti nav bijis nekad. Slikti apgaismotā, piesmēķētā (no mums) telpā, ar trīsstobrainu pīpi un dažiem litriem kolas, pff, man likās ka es nomiršu. Es nevarēju paiet. Akdievs. Jāmet malā atturībniecība. Bet tomēr es nolēmu nedzert vairs tik daudz, tikai pīpe. Turklāt alkohols man nesaista tik ļoti kā dūmi. Atturībniecība atradina no smēķēšanas un tas nav forši.

Man tagad vēl ļoti sāp galva. 

Ko teiksi par jauno izskatu? ;D