NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 2. augusts

everything is made to be broken

gaismai austot virs mana loga un kādam staram ieplūstot pa aizkaru šķirbu es pamodos no sāpēm ausī un sajūtām, ka kaut kas nav kā ierasts. Pēc aizlāčotajiem soļiem līdz spogulim mans miegs izdzisa kā čigāns ar telefonu no apvāršņa. mana auss bija pietūkūsi četrtik virs vajadzīgā līmeņa un izskatoties pielīmēta un sveša kā kirkorova parūka nejauki izdalīja kaut kādu šķīdumu. tas bija vienkārši "akmansdievs, omg, omfg, akjel, mīļo stundiņ, drit vai kociņ, džīzas visvarenais, lai santa maria nogrābstās!, etc" pēc pusstundas ilgām mokām es beidzot atskrūvēju scaffolda bumbiņas un izvilku to (šeit būtu vieta krievu izcelsmes lamu vārdam, kas sākas ar 'j') stienīti no sava uztūkušā dzirdes orgāna. pēc tam gan devos pie ārsta un visu atrisinājām (ha-ha, nesūda neatrisinājām), bet nu tuvākās nedēļas laikā uztūkums noies. Ķipa. (btw, tas ūdeņainais (jā, man auss vēl ūdeņo kaut kādu nezināmas izcelsmes šķidrumu, kas nav alus) ārprāts saucas alerģija)

Mans internets velkas ar sabiedriskā transporta ātrumu un nekas labs nerakstās. Par spīti visam man ir labs garastāvoklis, cik nu labs tas varētu būt ar XL izmēra dzirdes aparātu. tikko uzbraucu Ilvijai, ka viņa smejas par manu ausi. Lol. bet tas viss ir Elīnas līdzjūtības iespaidā, neņemat mani par pilnu šodien. man ir vienkārši Dambo size kreisā auss. 

Es vairs nekad neko neduršu, jo pēc piemēra, ka man uzpampa auss, tāpat varētu notikt arī ar uzaci (akdievs!) vai nāsi (OMFG) vai lūpu (rofl). Tā, lūk.

Goo goo dolls - iris ir tik skaista dziesma, lai arī man balādes nepatīk - šito es klausos TIK daudz. Un man replay stāv vēl Nickelback dziesmas, kuras vispār ir rarr, lai arī balādes.  

Ziniet, ar lielām ausīm labāk nevar dzirdēt. Lai jums ausis nepampst. ;D un palasiet K. Vonnegūtu. 

Etiķetes:

4 komentāri:

Blogger Ilva Bērza teica...

Nav smuki smieties par citu nelaimi, bet es nevarēju noturēties. :D

Lai labi veseļojas auss..! neko citu nevaru novēlēt. :)

2009. gada 2. augusts 18:08  
Blogger Diāna teica...

es atļauju smieties, jo tā ir nelaime aiz pašas stulbuma. :D

paldies. ^^

2009. gada 2. augusts 18:43  
Blogger kenga teica...

huh? sanāk,ka tev ir alerģija no tā metāla vaai kā? XD

2009. gada 3. augusts 21:46  
Blogger Diāna teica...

no smēres, ko es labu gribēdama smērēju, ķip lai ātrāk sadzīst. nesanāca. :D

2009. gada 4. augusts 14:34  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa