NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 26. augusts

life is a bitch until you die.

tikko pabeidzu skatīties pirmo simpsonu sezonu. Vēl nevaru aprast, ka rīt nevajag celties uz darbu, ka rīt nevajag rakstīt un modināt visus pazīstamos ar tekstu "man ir garlaicīgi, kā iet?" Bet vispār ir labi. Man vairāk vai mazāk patika tas darbs.
Es beidzot uztūningoju (kā man patīk šis vārds, bet uzpimpot arī ir labi. kā pimp my ride.) savu mozillu un tagad ir ļoti ērti strādāt. turklāt arī motīvs (theme) ir diezgan smuks. nice.
Īstenībā es būtu pavisam priecīga, ja pēc nedēļas (nu jau piecām dienām) nebūtu jāiet uz skolu. nu, izskaidrojiet man - kā var 3 mēneši paiet TIK ātri? damn. anyways, es būtu daudz labāk, ja man būtu kaut kas izņemot penāli un grāmatām, ko ņemt uz skolu. apģērbs, piemēram. skapja tīrīšanas laikā es izmetu 5/6 rudens drēbju atstājot tikai apavus un pāris kreklus. un vēl man vajag 01.09 outfit, jo tam jābūt svinīgam (nedaudz) bļed.
pēdējā laikā daudz skatos vlogus (video dienasgrāmatas) un pat ir ideja pašai izveidot vienu. bet man tomēr negribas rādīt savu purnu puspasaulei.
mans galds ir sūdu kaudze. tikko pamanīju, ka uz tā stāv miskastes spainis. esmu nedaudz haotiska. bišķiņ.

----------------
Now playing: The killers - The Killers - Mr.Brightside

Etiķetes: