NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 6. augusts

sienas neaizsargā. Tās izolē!


vakar es kā pienācīga latviete biju uz amerikāņu 'sprīdīti' jeb HP. vispār, kā par brīnumu man patika. Naivas attiecības, asaras un greizsirdības ainas, specefekti, skumjas un viltoti smiekli. Kā jau HP tipiskā filmā, bet man patika, jā. Un it īpaši man patika Bellatrix Lestrange, kas automātiski ir kļuvusi par manu mīļāko aktrisi TOP2 blakus Renē Zelvēgerei. Es taisos skatīties Svīniju Todu Depu UN Kartneri, kas vispār ir forši. Un tur ir daudz asiņu. Un tas ir mūzikls. whahah.

MAN IR BIĻETE UZ PLACEBO @ ARĒNA!!!

un vēl man šodien bija ūdenspīpe un arbūzs un saule. Un Ilvija mani tagad uzskata par totaly nenormālu. ;D Bet vispār man šodien sasodīti patika, visa tā sēdēšana jaukā vietā, bez cilvēkiem mierā un klusumā, nedzirdot steigu un balsis, ja neskaita savas. Un ar kaut kādu kanālu priekšā. Šodien es pirmo reiz uztaisīju savu ūdenspīpi. Ar dažiem Ilvijas padomiem, of course.

Āfak, man jāsāk krāmēt galds, jo man ir jauns (man ir a tev nav, ha-ha) bet man galīgi nav garastāvokļa. Sākšu kārtot kaut kad, ēm, vēlāk, ap skolas sākumu.

Un vēl es ceru, ka mani vecāki tā arī neuzzinās, par to, ko viņiem nebūtu jāzin. Par šodienu, jo ar mani vienmēr sagadās kaut kādas muļķības un es vienmēr esmu atklāta.

H. Murakami - dejo dejo dejo, laikam būs mana mīļākā grāmata. Nu, vismaz viena no, pēc vinnija pūka un 10 gadu vecumā - HP. 

Es tikko ar savām nulles vācu valodas zināšanām, sēžot pusstundu pie mātes vārdnīcas un tēva interneta, rakstīju vēstuli vācu trenažieru ražotnei, jo mans tēvs nopircis kaut kādu uzparikti bez instrukcijas. Tajā vēstulē noteikti bija 1076 gramatikas kļūdu, un vāciešu birojs pirmdien norēksies, tāpat kā to daru es lasot krievu tautības cilvēku vēstules latviešu valodā.

Sehr geehrte Damen und Herren,

Ich brauche erhalten Instruktion für Rudergerät ´Kettler Variant´, weil mit mein Trainergerät es kommt nicht mit. Können Sie bitte gesendet mich das?

Mit freundlichen Grüßen
Diana


Es ceru, ka Tu, kas tagad lasa, vari izlabot šīs briesmīgās kļūdas, kuras noteikti ir un uzrakstīt man tās. :D

Man nonstopā skan 154 placebo dziesmas, koncertu gaidot. ^^

Etiķetes: , , ,

4 komentāri:

Blogger probleema teica...

ar maniem padomiem,
ohmygod
man viņs stāv somā uuun es domāju viņu rīt pīpēt ar brālēnu :ooo

2009. gada 8. augusts 01:25  
Blogger Diāna teica...

tev ģimene rocks.

2009. gada 8. augusts 12:23  
Blogger Ilva Bērza teica...

Svīnijs Tods ir perfekta filma. Vecajā blogā man pat bija vesels ieraksts par to, cik lieliska bija tā filma un cik lielisks ir Deps.! :D

2009. gada 10. augusts 15:27  
Blogger Diāna teica...

eees mīlu svīniju. godvārds.

2009. gada 12. augusts 21:37  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa