NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 14. augusts

only when you lost everything, you are able to do anything.

jau kādu ilgu laiku man nonstopā skan eminems. es nezinu kāpēc, bet man patīk un vienmēr ir paticis. protams, viņš nerindojas blakus Placebo vai She wants revenge manā skaņu pasaulē, taču arī sliktāks par parējiem reperiem nekad nav bijis. Varbūt viņš dzied par muļķībām un kreku, bet tas ir labāk nekā fiftijs ar cūku banku. No offence, i like.

Es šonedēļ esmu TIK daudz smējusies. Visa tā blood orange padarīšana (wait on TV soon), pēc tam diena ar elīnu un borata skatīšanās un šodiena. Akdievs, šodien bija epic fail flirtēšana ar kaut kādiem indijas izcelsmes vīriešiem (vienīgais, kas man patīk no indijas ir rieksti ;D)  nu tas vienkārši bija lol. aizgājām uz pagrabu, papīpējām (sanāk, jau ceturto reizi šonedēļ) un, man šķiet, ka jāņem break. manas smadzenes nevar ieņemt vairāk tvana gāzi. man sāp galva sasodīti pēc visa šī. šīnedēļa bija vienkārši omg un man ir ļoti labs pohains garastāvoklis.

Pašlaik meklēju placebo posteru ko pielikt pie sienas, jo man ir briesmīgs pleķis atklājies aiz plaukta un tāpēc es meklēju kaut ko foršu. beidzot ir piektdiena, btw! jā, es tāā gaidīju divas haļavdienas. nice as ice in ass. 

es ļoti lēni lasu. pensija nenāk viena, dārgie draugi, patiešām. jau nedēļas divas mēģinu pieveikt 'dejo dejo dejo', lai arī ir interesanti, man kkā nesanāk. nav laika, tas ir mans vienīgais aizbildinājums.

man atkal sāp galva.

ayo, tautieši.

Etiķetes: ,