NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 12. augusts

stop dreaming, start living.

chawaz.

šodien braucot uz darbu es aizdomājos par visādām muļķībām, kas sastopamas ik uz stūra. Piemēram, kas ir Augusts Deglavs, un par kādiem nopelniem viņa vārdā ir nosaukta iela, kas monopolē ir nevērtīgākā pēc maskačkas. Kāpēc es ar neredzētu kaķi varu nodibināt ļoti ciešu acu kontaktu, turpretī, ja ar nepazīstamu cilvēku šis kontakts ir pāris sekunžu garš? Kāpēc es nekad nevaru saprast uz kuru pusi, pie velna, pūš vējš? Kāpēc man ir absolūti vienalga par kaut kādām globālām un svarīgām lietām, piemēram, nāvi un slimībām, kas mani skar, bet es šausmīgi stresoju, ja, piemēram, mani pieķers melos? (Vieta pārdomām un atbildēm.)

Es esmu šausmīgi nogurusi. Šodien h2opīpes bija par daudz, ojj. Un vispār es atklāju jaunu garšas apvārsni shishas pasaulē, piemēram tea tobacco, kas garšo pēc kaut kādām medicīnas zālēm, bet vispār bija interesanti. Garša ir tāda nereāli izteikta, kaut kas ļoti jauns. Vispār, tāda jauka diena. Man patīk strādāt. Nu, ne ravēt vai kaut kādu citu guberņas style darbu, taču, ja ir piedāvājums, es vienmēr piekrītu. kaut kādas pildspalvas meklēt, aplīmēt kaut kādas līmlapiņas and so on. kaut kāda darbaholiķe. XD

Jau otro dienu mēģinu nolādēt video montāžas programmas, kaut kādas foršas, neskaitot movie makeru, kurš man ir. bet neviena neiet, no kādām desmit. bļoda.

Man ir totāls addicted to the kooks - young folks (ja ilvija vakar nebūtu dziedājusi, tad tas būtu gājis secen) un, lol, plūmes. bet tādas nemīkstās. normālas un garšīgas plūmes. āhā.

and we don't care about the young folks
talkin' bout the young style
and we don't care about the old folks
talkin' 'bout the old style too
and we don't care about our own folks
talkin' 'bout our own stuff
all we care about is talking
talking only me and you

Etiķetes: , , ,