NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

sestdiena, 2009. gada 15. augusts

let's burn the bridges, let's live for fun!

šodien pieturā priedaines iela bija sasodīti skaisti mākoņi. kaut kur ap 1:30 pm. šodien baudīju labo laiku plazā. neko baigi vajadzīgu nenopirku, piemēram, 01.09 outfit, kam jābūt kaut cik pieklājīgam. man istaba smird pēc zivīm. tā smirdna mani beidz nost. es skatos shane dawson video. noskatījos kaut kādu trīsdesmito tagad. ar laiku man sāk pieriebties beigas "subscribe it or leave a video response", bet tā viss pārējais ir thumb up. gar degunu lido uzmācīga muša. bla-dāc. vairs nelido. she's dead. ups. galvā ir baigā putra. vislaik žāvājos. jāiet lasīt grāmatu. 

man vēl joprojām nāk smiekli par Blood Orange videoklipiem, lai arī visu zinu no galvas, katru mirkli. tas ir lol, vienkārši. 

La roux - bulletproof

Etiķetes: