NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 27. septembris

I took an IQ test and the results were negative



čaučaučau.
Es esmu ļoti priecīga. Man skan iTunēs indie rock radio un tas jau liek justies priecīgai. Man ir atlikuši daži neizpildīti mājasdarbi un vēl jāmācās zooloģija un man pat šķiet, ka es to darīšu, jo jūtos kārtīga.
Vakar bija fotopulciņš un es jūtos evolucionējusi savās zināšanās no mērkaķa par cilvēku foto jomā, bet man tik un tā ir dīvaina priekšnojauta un rādīt savas trīs bildes (kas bija mājas darbs) mana vēlmes degsme ir apdzisusi kā ar pirdienu iekurta krāsns, bet ir kā ir, citas jau manas bildes nemaz nav ko rādīt. (ja ir vēlme variet iečekot manu dA, ak, pašreklāma, nu, protams.)
Pēdējā laikā man ir pielipis teiciens "man vajag jaunas un kičīgas klozītes" no kaut kādas reklāmas un klozītes man atgādina klozetpodu. es kaut kad dīvaini pārteicos - pateicu klozetpõds [ar to o, ar kuru saka omlete] un ipods [ar o, ar kuru saka ola] un tas skanēja vienkārši lol. Kristiāna man to bieži piemin.
Man klasē iet infantilitātes kalngali, kurus es, protams, ienīstu, bet tam ir iemesls. Viens otru 'apsaucot' ar metaforām: "zivja pirdiens, aitas smaciņa, ziemeļbrieža rags utt utjpr" cits iespaids normālam cilvēkam nevar rasties. Akdievs, es tikko sevi nosaucu par normālu.
vispār es sākšu biežāk rakstīt blogu.
Es gribu McFlurry ar daim'u un lielu mieru, varbūt kaut kur tagad nokrita zvaigzne un es ievēlējos vēlēšanos tieši laikā. ^_^

sveiciens jaunajām sekotājām Unai un Abondoned!

Keane - everybody's changing
Michael Jackosn - man in the mirror
[iesaku noklausīties, fantastiska dziesma, vienmēr uzlabo gara stāvokli]

Etiķetes: , ,