NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 11. septembris

tu par mani vari domāt jebko, jo es par tevi nedomāju vispār.

Akdievs, es kļūstu slinka un neko nerakstu, bet viss ir skolas dēļ. Turklāt gandrīz katru dienu mājās pārrodos ap pusdeviņiem un tas nav laiks, kad man gribas kaut ko rakstīt. Vakar ar Čilviju un Elīnu un Kristu aizbraucām uz 'Līvām'. Ja līdz ķemeriem nebūtu jābrauc stundu (+jūrmalas transportu retums), tad viss būtu pavisam labi, kā tas nekad nav. Ahā - man patika, tiesa, žēl gan, ka nācās ātri skriet prom, bet jāatgriežas tur anyways būs.
Am. Šodien bija fotogrāfēšanās, šis pasākums man ļoti riebjas, jo savu viepli blakus vēl tādiem trīsdesmit redzēt man liela prieka nav, bet pluss gan, ka var attaisnoti neapmeklēt vienu/divas stundas 'sēžot rindā uz draugu bildēm'.
Ām. Nākamnedēļ mums būs seksursija.
Vakar līdz pārpusnaktij skricelēju savu domrakstu angļu valodā (privātstundām), uzrakstīju diezgan nepilnīgi un noteikti ar simtudesmit kļūdām - to es uzzināšu jau pēc stundas. Hmm. Vēl man briesmīgi nāk miegs. Un vēl es jūtos nerēali tukša, all 'couse šodienas domraksta literatūrā. "ceļš sevī". Mans lielceļš sevī ievilkās tik daudz, ka jūtos galīgi nogurusi un izpumpējusies. Ak.
Mani noteikti interesē vai šo ierakstu ir kāds izlasījis, jo nepilnais piecinieks lasītāju noteikti nodomāja, ka es nomiru.
Zelta rudens nāk. ^_^
----------------
Now playing: Kate Nash - Foundations
via FoxyTunes