NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

trešdiena, 2009. gada 2. septembris

turn back the clock, give me some time.

Man nav idejas saptīgam iesākumam, tāpēc es iztikšu šoreiz bez ievada.

Ak, jā, sākās skola. Man, tāpat kā, pārējiem miljardiem mirstīgo ir jāatsāk savas gaitas uz 12gadus ilgo slogu - skolu.
Vasara beidzās mirklī, kad priekš manis tā tikai pa īstam sākās, kā vienmēr, protams. Pa šīm divām skolas dienām es esmu izrādījusies par lielu kuci un kārtīgi visus sarindojusi "es tevi ienīstu" tabulā. Man ir ļoti dīvains garastāvoklis. Šodien ēdu negaršīgākās pusdienas skolas vēsturē un tāpēc rīt iešu uz veikalu pirms skolas 'paiku pirkt'. Un vēl man negribas vecāku sapulci, jo es kā parasti esmu pārlieku runātīga. O_o Šodien ar Ilviju daudz runājām un domājām par to, kādas multenes varētu patikt mūsu jaunajam klasesbiedram. LOL. :D
Es gaidīju, ka būs vairāk jautājumu 'kā gāja vasarā' bet visi aprobežojās tikai ar pieklājīgas sarunas pingpongu. Ak...
Un, jā, es ienīstu savu klasi. Es ienīstu savu klasi. Ja neskaita kādus desmit normālus cilvēkus. pārējie divdesmit ir neizauguši bērnudārznieki, kas nevar izrādīt pat mazu respektu skolotājam. Varbūt es runāju kā pāraugusi depresīva pusaudze, bet mani kaitina, ja skolotājs cenšas izstāstīt noderīgu info, bet nesūda neviens viņā neklausās. Tas ir šausmīgi bērnišķīgi. Hormonu trakumu rezultāts, o, jā.
Es pārēdos šodien. Sākumā mcdonalds, tad rimi ēdiens, tad stockmann želejkončas. Bija forši šodien. Un vakar arī - labākais 1ais septembris ever. Smieklīgākais noteikti.
Vispār, šī vasara bija neaizmirstama.!
Katra diena kā piedzīvojums, pazīšanās ar lieliskiem cilvēkiem. Bet kaut kā man tomēr pietrūka. Taču bija labi, man pietiek.
Dziesma ideāli atbilst tagadnei. Noklausies! :)
Mīlīši, lai Jums labs gads skolā/augstskolā! Ceru, ka sliktie laikapstākļi neliks pašiem ieslīgt skumjās. Vasara atgriezīsies. ^_^

----------------
Now playing: Theory of a Deadman - End Of The Summer
via FoxyTunes

Etiķetes: ,