NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

otrdiena, 2009. gada 27. oktobris

paši stāv krustcelēs, bet citiem ceļu rāda.

šodiena sākās ar bezmiegu līdz diviem četriem naktī. man riebjas tādas naktis. nav kur likties - lasīt negribas, mūziku klausīties negribas, gribas, pie velna, aizmigt, - bet nesanāk.
es te tā tagad sēžu pidžamā un lasu kaut kādus bullšitus par meteorītu kā tele2 akciju un man nāk smiekli. pēc šitādas reklāmas tagad pasaulē meteorīti kritīs divreiz dienā katrā valstī, jo ārvalstu mediji uzskata šo ideju par spīdošu un ir stāvā sajūsmā par tādu radošumu. nu gan pasaule. latvija, ak jel. tad vēl es tikko lasīju par sprāgstošām krūtīm holivudā, Beitiku ģimenes fenomeniem un ērgļa izsperšanu no koru kariem, tagad jūtos ļoti mūsdienīga un  moderna, jo esmu lietas kursā par visu, kas jauns latvijā.
tagad būtu jāiedzer kafija, kura man negaršo un jāparšķir avīze, kuru es nekad nelasu, lai iepatikties cilvēkiem, kuri man nepatīk. tad tas būtu tipisks ik rīta rituāls - kruts kā filmās, vienīgais, ne mans.

vakar bija patīkami tukšs četrdesmitpirmais un trešais autobuss, forša diena un pēcpusdiena, un galīgi jauks vakars un man bija visnotaļ labs garastāvoklis.
turklāt es sarunāju ar Elīnu iet uz kino. ^_^ Es viņu vēl joprojām neesmu apsveikusi pagājšnedēļas vārda dienā un tas ir lol, tāpēc es tiešām atvainojos.


Mr. Hudson - White Lies
[man ļoti patīk Hadsons pēdējā laikā]
Radiohead - Karma Police (acoustic)
[un šis man arī ļoti patīk]

kādu grāmatu varētu izlasīt mājlasīšanā?