NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 29. oktobris

pure evening

Vispār iet uz "Antikristu" varbūt tomēr bija kļūda. Es labprātāk skatītos mājās, nevis kino, kur mērķauditorija bija pensionāri un vīrieši labākajos gados virs 50, kuri dīvaini skatījās uz mums un pēc filmas raidīja naidpilnus skatienus un visticamāk arī gribēja iedot pa muti par skaļo smiešanos. Starp šiem pensionāriem es kvēli nevēlētos satikt savu omi vai kādu viņas paziņu.
Bet filma ir, visu cieņu. Vardarbības ainas un sekss, cilvēku attiecības un ļaunums, sāpes un afekta stāvoklis, kas aiz sevis atstāj neglābjamas sekas. Beigas bija fascinējošas. Filma man likās iespaidīga, lai arī dažbrīd es izvēlējos neskatīties asins plūdus un cauruma izurbšanu kājā. Man nepatīk sāpes, ziniet.

Un vispār, šodien uz mani lūr visādi pedofīli un psihiski nelīdzsvaroti vīrieši. Divas reizes satiku ne visai normālu vīrieti, kas iztēlojās, ka ir snaiperis un pat pajautāja man "kur šaut, ka kājām vai smadzenēs?" Publiskās vietās. Divreiz. Labrīt, Latvija.
Otrs bija naidīgos skatienus raidošs pensionārs, kas jautāja man "vai garšīgs popkorns?" kad es kāpu pa kāpnēm no fc un ēdu tā atliekas. It kā nekas īpašs, bet viņa skatiens tiešām vēlēja man sadrupt pīšļos. Elīna nedos samelot, tā ir patiesība un es jūtos neomulīgi, vēljoprojām.
Es esmu piesaistošs objekts, pie velna. Esmu slavena. Patīkami, kā degt uz sārta.

Šodien vēl aizkūleņojām ar Elīnu līdz bibliotekai, un ar bibliotekāru palīdzīgu roku es izvēlējos savu mājlasīšanu. Patīkami cilvēki, tie bibliotekāri, nudien.
Man ir ļoti dīvains garastāvoklis pašlaik. Iepriekš bija ļoti labs, tagad tāds diezgan paslikts. Savādi gan. + visam - man nestrādā iTunes.

Sasodīti forši ir zem profilbildes [dr.lv] esošais uzraksts "kā izdrāzt ķirbi?" kas noteikti liek visiem dārzeņu faniem uzbudināt savu samaitāto iztēli. Protams, arī man. Beidzot atradu atbildi uz karsto un intīmo jautājumiņu - kā izdrāzt oranžu dārzeni.

Par cik man nav mūzikas tagad, pie beigu ieteikumiem šoreiz būs:
Noskatieties labu filmu!

Etiķetes: