NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

pirmdiena, 2009. gada 2. novembris

darling who needs the rain? who needs somebody that can feel your pain?

skola ir tik dīvaina. un skolotāji vispār atšķiras, ļoti, no sabiedrības lielākās daļas.
šodien mūzikas grāmatā uzdūros aprakstam par regeju un ļoti ilgi to lasīju. iedziļinājos, kaut ko runāju ar ilviju un pēc man vērstā teikuma 'tu izskaties pēc manas kora meitenes, es tagad tevi saukšu par edīti', mūzikas skolotāja mani dēvē par edīti. nū-jā.
vēstures skolotāja šodien runāja par priekšspēlēm. nu, labi, viņa teica, citēju: "priekšvakars, PRIEKŠVAKARS, p-r-i-e-k-š-s-p-ē-l-e." Un tad ļoti ilgi smējās. it kā jau nekas īpašs, bet mana vēstures pedagoģe izskatās kā no 13. gs. vēstures grāmatas izlīdusi, iestrēgusi kaut kur starp vikingu cīņām un utu kociņiem.
matemātikas skolotāja šodien bija extra-izpalīdzīga, kas vispār ir astotais pasaules brīnums
hmm. mājturībā mani slavēja, par kkādu uzbraucienu savai klasei. diezgan komiski. protams.

labi, pietiks. es zinu, ka jūs alkstat uzzināt kā man iet. tātad - man iet dīvaini. jūs vēl kaut ko alkstat? šokolādi, varbūt ?

un man skan razorlight - i can't stop this feeling i've got

Etiķetes: