NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 1. novembris

sad, but it's true.



sūdzēšānās on!
vakar bija helovīni. man viņi riebjas.
vēl man riebjas mana angļu valodas atzīme.
un mani kaitina ka dr.lv pie populārākajām d-grāmatām ir bullshits   raksts, 
kuru es jau lasīju pirms diviem gadiem.
sūdzēšānās off!  





es tikko atbraucu no ārpusrīgas un mani mati smaržo pēc rudens un ugunskura dūmiem, un man ir daudz ābolu.
braucot mašīnā man nonstopā skanēja Camera Obscura - French Navy . Dziesma, kas neraksturīga man, bet patīk dīvainā kārtā. un vēl nonstopā skanēja Lily Allen - 22  un spīdēja saule, un bija tā vienkārši jauki. 
vakar kaut kā runājām ar Jāni un es sapratu, cik ļoti viņš ir mainījies kopš pēdējās sarunas. man palika pilnīgi dīvaini. labā nozīmē.


un mans kaimiņš šodien visu dienu spēle klavieres, kas man sāk krist uz nerviem. 
uz galda haoss, galvā vēl jo vairāk.  
No rīta pabeidzu lasīt "Orākulu nakti", drīz aizpildīšu darba lapu par to, kas principā nav nekas grūts. it kā. 
Faktiski, manā darbu listē atllika tikai 'uzadīt', kas man īsti nesanāk un visticamāk arī nesanāks, bet es vismaz izlikšos, ka to daru. Rīt, šodien ne. 
es jau sesto reizi sevi pieķeru ar ideju apskatīties viņa profilu. 


es tikai tikko sapratu, ka Lilijai Alenai ir dažas kaverversijas un man ļoti patīk klausīties viņas balsī tik pazīstamās dziesmās. 

man nepatīk poters. Bet shaggy hair is <3.

Etiķetes: