NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

pirmdiena, 2009. gada 30. novembris

every time i rise, i see you falling

nē, nav forši. nav laba garastāvokļa, ziemassvētku sajūtas, neesmu piepildījusi savu wishlistu, ko sastādīju šim gadam, un nav arī tā, uz ko es ļoti cerēju. atļaujiet man šodien pagausties.
bet nē, nav nemazam tik slikti! es vakar sāku pildīt divdesmit trešo punktu višlistā jeb - izlasīt P. Coelhu - like the flowing river angļu valodā un kamēr man sokas tīri labi, un es ceru ka tāpat arī seksies [dīvaina vārda forma].
un vēl es cenšos noskatīties visas Simpsonu sezonas, bet man vienkārši, fiziski, pietrūkst laika, lai arī gribētos.
Un vēl! Es šodien sašutu ka brīvlaiks sāksies trešdienā. Un beigsies arī trešdienā. Tas ir dīvaini. Ļoti, ļoti dīvaini.
Ziniet, tas teiciens, "sievietei pie kājām var krist desmit vīriešu, bet viņa izvēlēsies vienpadsmito, kas stāv un raugās citur" ir sasodīti precīzs un pārbaudīts. Diemžēl.

Esmu apsēsta pašlaik ar šo:
placebo - passive agressive
ieklausoties vārdos un mūzikā, man tā vien šķiet, ka kaut kas šajā pasaulē tomēr ir perfekts. 


If you deny this
Then it's your fault
That God's in Crisis
He's over
Every time I rise I see you falling
Can you find me space inside your bleeding heart
Every time I rise I see you falling
Can you find me space, find me space

Etiķetes:

3 komentāri:

Blogger charrlotte teica...

dziesmiņa bija koncertā. un plosīja ļoti iekšieni.

bet nākotnē ir "secēsies".

2009. gada 30. novembris 23:27  
Blogger Diāna teica...

bija, tā bija mana mīļākā dziesma, izpildījuma ziņā. ^_^

sekās - sokas - seksies. vismaz es tā atradu internetā ;DD

2009. gada 1. decembris 16:01  
Blogger Diāna teica...

secās pagātnē tb ;D

2009. gada 1. decembris 16:26  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa