NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 19. novembris

party all the time

tikko nomainīju sava emuāra izskatu un, manuprāt, tas ir smieklīgs, bet kopumā izskatās neparasti, ne? pagājusī diena kopumā ir tīri normāla  vispār nekāda. nekas nenotiek. dienas action - es pazaudēju savu ģeogrāfijas atlantu un būtu jauki to atrast, jo tur bija salīmēti špikeri, bet noteikti tas ir nozudis ar galiem. rīt ir kaut kāds stulbs kontroldarbs fizikā par tēmu, kurā kontroldarbu nav jēgas sastādīt, bet impossible is nothing īpaši priekš MiniVina [garš stāsts, īsāk sakot, mans fizikas skolotājs izskatās pēc maza Vina Dīzela, tāpēc viņam ir iesauka minivins.[bet vispār ļoti stulba iesauka :D]]. 


Pašlaik skandinās black eyed peas jaunākais albums, kas, protams, ir dīvaini, bet viņu mūzika man atgādina laikus, kad zāle bija zaļāka un lētāka. [jeb +/- pirms 3 gadiem]  Šodien audzināšanā mana klasesbiedrene saskaitīja, ka līdz Ziemassvēkiem atlikušas nieka 33 dienas un tas nav forši tādā ziņā, ka mana liecības atzīme ģeogrāfijā un algebrā neizskatās tāda, kādu esmu to iecerējusi redzēt, bet ko nu tur darīt. 




Man vakar ielija tāds patiess prieks sirdī. Kad gāju pa Vanšu tiltu, ap diviem, man pretī nāca cilvēki ar karodziņiem rokās un piespraustām lentītēm karoga krāsās, un bērni vicināja rokās karodziņus. Kaut vienā dienā latvieši spēja atslēgties no krīzes, un paskatīties uz visu no gaišās puses. tas bija ļoti jauki un nepierasti manai skeptiskajai acij. Vakardiena vispār bija jauka un arī - par prieku visiem - silta.




black eyed peas - party all the night


If we could party all night
and sleep all day
And throw all of my problems away
My life would be easy

2 komentāri:

Blogger . teica...

kā es dievinu šo ierakstu, patiešām, jā

un teiciens hope something eats you ir lielisks un man ir baigais prieks par visu, kaut gan nekas lielisks un labs jau nav noticis, kamēr


:)

2009. gada 20. novembris 00:32  
Blogger Diāna teica...

man ir liels prieks, ka tev ir prieks

2009. gada 20. novembris 16:26  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa