NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 29. novembris

i need someone to rely on

iespējams, nekas nav tik labi, ja pat tev iet labi.
offtopic, vienkārši mūžīgais jautājums kā iet? ir nokaitinājis. 
_________________________________________________________
šodien ļoti ilgi nogulēju un izjaucu savu iecerēto dienas plānu izdarīt dažādus darbus. tagad cenšos sarakstīt savu projektu vēsturē un izpildīt visus lielos mājasdarbus. 


skumji vispār. šodien ir pirmā advente, bet manās mājās nav ne svecīšu, ne vainaga. Man bērnībā ļoti patika dedzināt svecītes. Vispār, man ļoti patika kaut ko gaidīt. Pat tad, ja gaidāmais nemaz nebija gaidīšanas vērts. Man vienkārši patika gaidīt. Un es arī tagad gaidu. Daudz ko. Bet man vairs tas tik ļoti nepatīk. Es gribu arī sagaidīt. 
_________________________________________________________
lady gaga - bad romance ir sliktākais, kas noticis ar mūziku
__________________________________________________________
šodien es pavisam neorientējos laikā un šajā ierakstā ir daudz svītriņu
_________________________________________________________
vēl joprojām:
Kid Rock - roll on. 

2 komentāri:

Blogger charrlotte teica...

"šodien ļoti ilgi nogulēju un izjaucu savu iecerēto dienas plānu izdarīt dažādus darbus" - haifaiv.

vispār, tavā šajā rakstiņā ir tik koši atspoguļota mana diena, ka traki dīvaini jau. arī man anv svecīšu un vainaga, bet kādreiz tā patika.

arī mana dzīve sastāv no posmiem, kad es gaidu kaut ko, tad šis kaut kas pienāk, tad es gaidu atkal nākamo kaut ko.. nu jā. un tagad '\sī sistēma kaut kā taisās jukt.

2009. gada 29. novembris 20:27  
Blogger Diāna teica...

svētdienas man mūžīgi ir bremzīgas. ;D

par to sistēmu es piekrītu. bērnībā tā bija biežāka, tagad tikai retos gadījumos. bet forši vienalga.

2009. gada 29. novembris 22:08  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa