NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

svētdiena, 2009. gada 22. novembris

parasti viss ir neparasti.

šīs dažas dienas, kurās nebiju rakstījusi man pagāja vienmērīgi. nelieli kritumi, vēl mazāki kāpumi. domas, tauriņi, dusmas, nomāktība. vakar ilgi gāju pa balasta dambi un ēdu piparkūkas un runāju ar labu draudzeni. diezgan tālu aizrunājāmies un aizgājām arī, bet nenosalām par brīnumu. pēc tam visu atlikušo vakaru klausījos mūziku, līdz atnāca tēva draugi un piedāvāja spēlēt kārtis. es neglābjami zaudēju pāris latus un tētis sāka smieties, ka man tagad ļoti veiksies mīlestībā. lai nu tā būtu, xoxo.

šodien no paša rīta kaļu algebru un lādēju mūziku, cenšos sakārtot datoru un galdu, bet man kaut kā neiet. un ķīmiju mācos. un angļu valodā rakstu eseju.
es izliekos ka to daru, īstenībā es tagad vienkārši klausos rokenrolu un ēdu šokolādi. Šodien no rīta skatoties VH1 tur sāka rādīt Kid Rock - roll on un man TĀ iepatikās, ka es nolādeju visu disku, hihi.