NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

piektdiena, 2009. gada 30. oktobris

everything is funny as long as it is happening to somebody else

rīts iesākās ar lily allen live koncertu MTV un tas man ļoti uzlaboja garastāvokli. spīdēja saule un es iztaisnoju matus un lidoju tikties ar elīnu, un ļoti daudz runāju, un kaut kā šodien bija citādāk. es redzēju citu viņas pusi. citādāku. vai varbūt man tikai tā šķiet.
 bet šodien bija forša ar daudz bildēm un aveņu tēju, un piena šokolādi, un garu pastaigu, un rudens lapām, un daudz sarunām, un daudz aukstuma, un daudz smieklu, un daudz aurojošām babkām, un daudz sētniekiem, un daudz soliņiem, un daudz visa kā, vispār.
bet vismaz šodien man neuzmācās nekādi vīrieši.
un noteikti es Elīnu neredzēšu tagad jau līdz ziemas brīvlaikam. tā vienmēr notiek, bāc.


man tagad ir tā nejaukā sajūta, kad nedabon, ko gribēji un apsīkst vēlme to dabūt.
bet varbūt to, ko gribas, ne vienmēr arī vajag. viss kas notiek, notiek uz labu. un sanāk, kas nenotiek, arī ir uz labu. bet ja gribas otrādi? jel. viela pārdomām.




It’s the wrong kind of place
To be thinking of you
It’s the wrong time
For somebody new
/Damien Rice - 9 crimes/

ar labu nakti!

Etiķetes:

1 komentāri:

Blogger . teica...

i keep looking for something I can't get
broken hearts lie all around me
and I don't see an easy way to get out of this

oh i just died in your arms tonight

2009. gada 31. oktobris 13:35  

Ierakstīt komentāru

<< Sākumlapa