NO WAY!

nedaudz par dabu, krīzi, mūziku un mani. nedaudz no visa, kas veido pasauli.

ceturtdiena, 2009. gada 3. decembris

million reasons why

šodien notika kas tāds, ko es nekad nebūtu pieļāvusi. šodien, cilvēks, kurš manā dzīvē nenozīmēja neko daudz,  ir pārkāpis maniem visiem, visiem, visiem kodeksiem. un tas tiešām mani ir sagrāvis, iekšēji. īstenībā, cilvēkiem tas nešķiet nekas liels, jo tas arī nav nekas liels. bet priekš manis tas ir gluži kā spainī iesmelts okeāns. saujā saņemtas visas pasaules smiltis. izšautas visu loku bultas. un trāpītas mērķī, visas kā viena, diemžēl.
Nevarētu teikt, ka es ļoti nožēlotu, pat nē. Visi ir saņēmuši pēc nopelniem, arī es Bet toties manā dzīvē tagad ir par vienu cilvēku vairāk. Ko tas mainīs? Mani, iespējams.


leona lewisa, visas dziesmas, kas man ir.
un gribas raudāt, piedodiet.

LEONA LEWIS - HAPPY




Etiķetes: